nedeľa 24. novembra 2013

Objednávka z xdarceky.sk

Ahojte :)

Po dlhšej pauze sa vám opäť hlásim. Mám teraz trochu hektickejšie obdobie, tak som nemala veľa času sledovať blogy a zanedbala som troška i ten môj. No nakupovaniu som sa venovala naplno. Mám už pripravených viac postov, ktoré by som postupne chcela dostať na blog. Neviem či by ste mali záujem o články ako skladovanie bižutérie, vlasová prípravky, prípravky na pleť, súboj vlhčených obrúskov....Viem, že nemám veľa čitateľov, ale i tak má pre mňa písanie na blog veľký význam.

Ale prejdime k článku. Na facebooku mi nabehla reklama, kde som zahliadla organizér na šperky za približne 3,50? Čoooo? no hneď som sa preklikala na stránku www.xdarceky.sk  . Organizér bol zlacnený z 11 eur, čo mi prišlo celkom fajn. I keď mám svoj stojan na šperky (určite vám ho ukážem v článku o bižutérií) neváhala som a prihodila som ho do košíka.

Reálne foto uvidíte až v spomínanom článku, ktorý sa chystám spraviť. Musím však povedať, že vyzerá efektne a každému sa zatiaľ páči.

Ako som tak pozerala na stránku objavila som tam ešte pár vecí, ktoré ma zaujali jednou bola pomôcka na vytrhávanie chĺpkov, ktorú som už videla u Karolíny na blogu, chcela som ju a práve na tejto stránke bola tiež za 3,50 eur. Je to trošku bolestivejšie, ale myslím si, že je to perfektná vecička.

Ďalšia vec, ktorú som hodila do košíka sú push up nohavičky. Ja viem možno si niekto z vás povie, že mi už totálne šibe, ale tieto nohavičky som už videla na nete dávnejšie, ale za dákych 10 eur. Tieto boli v akcii tiež za 3,50 eur. Tak som si povedala, že ich vyskúšam a dobre som spravila. Vážne majú push up efekt, sú príjemné a výsledky sú vidieť. Taká malá pomôcka, ktorá sa vždy zíde :)

Celkovo odporúčam pozrieť sa na stránku, majú tam  akcie a veľa zaujímavých originálnych darčekov.

A na záver pár songov na ktorých fičím :)





Pekný zvyšok víkendu 

Nelka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára