štvrtok 1. augusta 2013

Jordana Haul

Ahojte dnes som sa rozhodla vám predstaviť kozmetiku značky Jordana. Túto kozmetiku som videla na rôznych blogoch a keďže je to pomerne cenovo dobrá kozmetika tak som neváhala zaujímali ma hlavne ich tiene na oči. Objednávku som urobila na e-shope http://jordanacosmetics.eu/ . Je to český e-shop, ale zasielajú aj na Slovensko :) Ja som sa rozhodla vyskúšať tieto produkty


 Začneme farebným balzámom v odtieni Watermelon juice.

Konzistenciou mi pripomína Color Whisper. Je to taký príjemný balzámik, avšak nemá dlhú trvácnosť. Farba je veľmi jemná, avšak ak chcete aby bola výraznejšia použite pod ňu korektor. Je veľmi príjemný na leto, preto by som si ho určite kúpila znova :)

Pokračujeme linkou v pere Fabuliner

Musím povedať, že som vyskúšala veľa liniek v pere a nikdy som nemohla nájsť takú, ktorá by sa mi neotláča na viečko. A tradááá toto je ona :) Ako možno vidieť na foto je to fakt čierna farba. Dajú sa s ňou nakresliť ako linky tenké tak aj výraznejšie. Neotláča sa a vydrží celý deň. Čo viac dodať.

Nad make upom som dlho rozmýšlala, ale keďže jeho cena bola nízka neváhala som :)

Vybrala som si odtieň 02 Beige a tu sa moja chvála končí. Za prvé vybrala som si zlý odtieň, čo teda nie je chyba produktu samozrejme :)) Ale make up mi nevyhovuje ani konzistenciou tá je dosť tekutá a zle sa rozotiera na tvári zanecháva nepekný finish. Možno niekomu make up vyhovuje no ja mám pleť cez leto mastnú a na zimu suchú s mastnou t-zónou. Asi by som si tento make up nekúpila viac.

Dostávame sa k špirále na oči Best lash extreme volumizing Mascara

Keď som zbadala kefku tejto špirály povedala som si že toto nebude dobrá špirála ani omylom :) Ale opak bol pravdou :) Inú špirálu teraz ani nepoužívam . Vydrží dlho nezlepuje mihalnice, predĺži i zahustí mihalnice. Som s ňou nadmieru spokojná.

A blížime sa ku koncu :)  Tiene a lícenka :)


Začneme s lícenkou v odtieni 38 Coral Sandy Beach (začíname zľava), je to krásna korálová farba so zlatými odleskami veľmi dlho vydrží a čo je hlavné nepráši sa. Ideme ďalej tieňom na oči 01 Natural Taupe, ktorý môže byť použitý i na obočie je to krásna bledučko oriešková farba s ktorou sa dá vytvarovať nadočnicový oblúk. Takisto aj ďalší tieň 04 Brown je to tmavá hnedá farbička ktorej nie je nikdy dosť. Tieň číslo 06 Auburn je viac do škoricova myslím si, že sa perfektne hodí k zeleným a modrým očiam :) Doteraz spomínané tiene sú matné, teraz si dáme jeden úžasný na leto a to 15 Bronzeville, ktorý sa krásne trbliece a keď sa pod neho použije biela ceruzka tak vynikne ešte viac. Posledný tieň sa mi nepodarilo vyfotiť na ruke, pretože to je telová  farba, ktorá nebola na foto vidieť je to 05 Creamy Vanilla. Tým, ktorý nechcú biely tieň, toto je skvelá náhrada nepôsobí tak tvrdo a je výborný aj na strácanie tieňu.

Tak a dostali sme sa nakoniec :) Všetky ceny môžete nájsť na stránke, ktorú som napísala v úvode. Napíšte mi aké máte vy skúsenosti s Jordanou a čo by ste naopak vy odporučili mne. Prajem pekný blížiaci sa víkend.

Nelka :)

2 komentáre: