štvrtok 22. augusta 2013

Obľúbené letné laky na nechty

Ahojte moji drahí čitatelia :)

Dnešný príspevok som sa rozhodla venovať nechtíkom. Keďže leto sa už pomaly, ale isto končí, chcela by som sa s vami podeliť o laky na nechty, ktoré som toto leto rada používala. Minulé leto si pamätám, že som používala iba neónové laky na nechty, ale toto leto som si obľúbila i pastelové laky na nechty. Vybrala som päticu lakov na nechty, ktoré som striedala počas leta.



Až teraz pozerám, že fotka je bledá, snáď až tak nevadí :) zľava : 

Cosmetica Fanatica-odtieň 41, tento lak si kupujem už veľmi dlho. Dostať ich v 101 ke v rôžnych odtieňoch. Lak je redšej konzistencie, ja si väčšinou dávam dve vrstvy. Najlepšie vynikne ak si dám ako podklad biely lak. Cena je myslím niečo do dvoch eur. Som s ním vcelku spokojná. Veľmi som tento rok chcela lak od China Glaze - Flip flop fantasy, ale nikde som ho nemohla zohnať.





Fashion Nail color- 13, priznám sa neviem či to je názov laku, ale kupovala som ho tu http://www.mimibazar.sk/foto.php?id=12057908&tab=14 . Lak je akoby pieskovej konzistencie troška, veľmi dobre drží a dáva veľmi pekné odlesky. Čo je veľké plus veľmi dobre schne. Týmto lakom sa nedá nič pokaziť, myslím, že sa hodí na každé ročné obdobie.

NYC-320 Blue sky- Tento lak som už na blogu spomínala. Veľmi pekne vynikne na opálenej ruke, pomerne rýchlo schne, neolupuje sa, dobre kryje. 

Chystám sa, ale kúpiť si niečo jemnejšie ako je Maybelline - Mint for life, máte ho niekto? 



Gabriella Salvete- Stars enamel 07 Princess - Tento lak snáď netreba predstavovať :) Keby ho bolo tak veľa v obchodoch ako je  na blogoch tak by to bolo super. Som rada, že som ukoristila tento jeden. Majú ho na stránkach www.parfums.sk avšak poštovné je niečo do štyroch eur. Teda ak vám nevadí dať za lak na nechty niečo cez 7 eur tak určite tento lak odporúčam. Hlavne pre jeho farbu, dlhú výdrž.

NYC- 257 Lavender Cupcake - o tomto laku som už tiež písala a musím povedať, že ma v poslednej dobe laky od NYC milo prekvapili. Vždy som ich veľkým oblúkom obchádzala a robila som veľkú chybu. Konkrétne tento je jemnučko fialový, v dvoch vrstvách mi vydržal aj týždeň čo je u mňa zázrak. Zdá sa mi, že má redšiu konzistenciu ako Blue sky, ale tento je z inej kolekcie.

Odtiene na ruke. Ospravedlňujem sa nieje to dokonalo nalakované. Lakovala som výlučne iba pre odfotenie a ponáhľala som sa na stretnutie, takže som musela rýchlo odlakovať a nalakovať iným lakom :)

                                                                                                                                                                                                 

Aké laky ste používali cez leto vy? Budem rada ak mi napíšete vaše tipy, rada sa inšpirujem.

Pekný blížiaci sa víkend prajem


Nelka :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára