štvrtok 8. augusta 2013

Alverde tekuté lícenky

Ahojte zlatíčka :) Dnes si dáme krátku recenziu na tekuté lícenky od Alverde. Kúpila som si ich v DM a boli vo výpredaji za cenu 2,19 eur.


Ja som si zobrala rovno obidva odtiene a to 10 Lovely Pink a 20 Dark Apricot.

Fotku na ruke som musela ponechať malú, pretože v pôvodnej veľkosti nebolo nič vidieť. No už by som si tieto lícenky nekúpila. Majú vodovú konzistenciu, čo by mohlo byť fajn na leto namiesto púdrovej lícenky. Ale preferuje skôr krémové. Na fotke to síce nie je vidno, ale sú extrémne pigmentované. Keď ju aplikujete na tvar tak máte líčka ako Marfuška i keď dáte len minimum. Keď sme u toho minima to balenie je tak strašné že keď jemnučko stlačím tubičku tak mi z toho vyletí polka tubičky, nech sa snažím ako chcem. Preto ako môžete vidieť na prvej foto tubičku sú strašne špinavé :) Výdrž nie je nič moc a keď už drží tak začne žmolkovať, čo nie je úplne to čo by som chcela. Chápem, možno niekomu práve takáto lícenka vyhovuje. Mňa teda neoslovili a asi ich niekomu podarujem pretože u mňa využitie nenájdu.

Čo ste dnes robili? Ja som sa opaľovala a kúpala. Už by som sa potešila keby popršalo :)




A čo vy a lícenky aké preferujete v lete?



Nelka :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára