utorok 20. augusta 2013

Retro Tag

Ahojte :) Retro tag ste mohli vidieť už na mnohých blogoch, či už ako článok, alebo video. Jeden článkový si dáme dnes i my :) Tento tag sa mi veľmi zapáčil a bolo dobré si spomenúť opäť na retro veci . Budem na spestrenie pridávať i obrázky. Otázok je desať tak sa pustím rovno nato.

1. Obľúbený večerníček/rozprávka

Čo sa týka večerníčka tam som dlho rozmýšľať nemusela na plnej čiare zvíťazil Macko Uško, mala som rada al Lolka a Bolka, No počkaj zajac. Každú sobotu som rada sledovala Káčera Donalda, Gumkáčov, neskôr ma dostali aj Pokémoni :)

2.Obľúbený interpret (skupina) hudba

No asi na prvé si spomínam na kazetu šmolkov a ich pesničky, ktoré u nás hrali od rána do večera. Neskôr to boli Kelly Familly. Zbožňovala som Paddyho a kamarátka Angela :D :D

Potom to boli rôzne boybandy ako Lunetic, Bacstreetboys, Westlife. Bolo toho veru dosť a to nehovorím o zberateľskej mánií plagátov týchto skupín :)

3. Obľúbená sladkosť

Pamätám si tieto napolitanky, neviem či si na ne niekto spomenie, ale v tej dobe dosť frčali



Samozrejme nesmú chýbať žuvačky pedro, jedlé mydielka a papiere.

4. Obľúbená detská hra/hračka

Čo sa týka detskej hry tak to nesmiem zabudnúť na nezabudnuteľné skákanie gumy

Toto u nás frčalo najviac. Nesedeli sme za pc, ale neustále behali, skákali.
Hračiek bolo už viac. Mončičákov asi spomínať nemusím, ale veľmi dobre si pamätám na lovenie rybičiek


Radi sme si doma zahrali aj Klobúčik hop


A túto tabuľku by som snáď doma ešte aj našla.


5. Obľúbené jedlo v detstve

Musím sa priznať, že v detstve som bola dosť vyberavá a nezjedla som hocičo. Ale viem, že som milovala dukátové buchtičky a neznášala som polievky a zapekané zemiaky (teraz ich milujem).

6. Obľúbená detská knižka

Keď už som vedela čítať tak moja prvá knižka bola (teda okrem šlabikára) Danka a Janka od Márie Ďuríčkovej.


Neskôr to boli knižky 101 Dalmatíncov, Pocahontas a mala som dosť slušnú zbierku knižiek Medzi nami dievčatami a Správna päťka.



7. Obľúbené oblečenie / obchod s oblečením

No tak toto vôbec neviem. Viem, ale že keď som bola malá obľubovala som legíny (to mi zostalo dodnes). Na konkrétne obchody si nepamätám, ale asi to boli dáke v blízkosti bydliska.


8. Obľúbený seriál

Seriály som mala najradšej. Rada som sledovala Krok za krokom, Dallas, Days of our lives, Daria








Neskôr to boli rôzne telenovely ako Divoký anjel, Rosalinda atď.

9. Idol

No to sa dosť často menilo. Najskôr to bol spomínaný Paddy, potom Britney Spears a dlho predlho mojím idolom bola Thalia (Rosalinda), dá sa povedať, že ju mám rada dodnes





10. Obľúbená hláška

Neviem si na konkrétnu hlášku spomenúť. Možno čágo bélo šílenci. Možno by sa ich našlo viac, ale nič ma nenapadá.

Tak ako sa vám tag páčil? Zhodneme sa aspoň v niektorom bode? Keď retro tag urobíte pošlite mi do komentárov link veľmi rada si ho prečítam.

Majte sa krásne :)

Nelka :)












5 komentárov:

  1. Velmi zajímavý článek, když jsi byla malá byla jsi moc hezká, ale i ted. http://terezasworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej stebou mam zatial co som videla tie tagy najviac spolocne!
    Lovenie rybiciek som mala strasne rada!

    Inak stale prebieha SUPER WELEDA giveaway! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj tak to som rada :) Dúfam, že si si zaspomínala :) Rybičky sa predávajú niekde na nete dodnes :) Keď budem mať deti určite im také kúpim :)

      Odstrániť
  3. Krásny tag!!! Zaujimavý a veľmi sa mi páčia tvoje odpovede :)

    OdpovedaťOdstrániť