streda 2. októbra 2013

Malé úlovky

Ahojte :) 

Dnes prispievam po trošku dlhšej dobe, bola som zaneprázdnená, čo sa mi v poslednej dobe stáva často. Uvažujem aj o tom či môj blog má zmysel :/ Nechcem byť pesimistická, ale má malú sledovanosť, málo odberateľov. Viem, že blog nemám založený dlho, nie je dokonalý, ale mňa to baví. Keď sa s vami môžem podeliť o skúsenosti, prípadne vám poradiť niečo. Toto ma posúva dopredu a preto som sa rozhodla, že zatiaľ si blog ponechám. Ale poďme k veci. Potrebovala som nutne krém na tvár. Celú zimu som na striedačku používala vazelínu a krém od Bione 

Veľmi mi vyhovoval, mám zmiešanú pleť a mala som pocit, že moja pleť je hydratovaná avšak nemala som pocit mastiacej sa pleti ako u niektorých krémoch. Čo mi však nevyhovovalo bolo balenie. Ten obal je podľa mňa katastrofálny. Dvakrát sa mi vylial v kozmetickej taštičke :/ Avšak obsah bol super tak ma to presvedčilo ku kúpe ďalšieho produktu od značky Bione. Už som počula i čítala o priaznivých účinkoch canabisu na pleť atď tak som sa rozhodla práve pre tento krém.

Objednávala som si ho www.rajdarcekov.sk . Sľubuje nám toto :

Pleťový krém je veľmi ľahký, rýchlo vstrebateľný, obsahuje nielen konopný olej, ale aj extrakt z celej rastliny. Tým dodáva prípravku unikátnosť a spotrebiteľmi maximum cenných látok z tejto výnimočnej rastliny. Vedľa nenasýtených mastných kyselín, fytosterolov, fosfolipidov dodáva aj rad antioxidantov, BioMineral, vitamínov, karotenoidov a chlorofylov. Pleťový krém vykazuje protizápalové, antibakteriálne, protialergické a regeneračné vlastnosti. Pozitívne pôsobí na rôzne dermatitídy, u atopického ekzému, lupienky, akné, oparov. Má upokojujúce a zvláčňujúce účinky, chráni pleť pred vysúšaním. Krém je doplnený o vitamín B8 - Inozitol, vitamín "mladosti, vitality a zdravia" s výbornými antioxidačnými a biostimulačnými účinkami. Ďalej obsahuje hydratačné glycerín, rastlinné bambucké maslo s prírodnými UV filtrami, ružový, mandľový a makadamiový olej, panthenol, alantoín a vitamín E a regeneračné protivráskový oleoamin. Krém nanášajte v tenkej vrstve na tvár, krk, dekolt apod Je hodný aj ako podklad pod make-up, tiene, púder. Po použití bude pokožka vláčna, napnutá s hodvábnym leskom. Krém je vyrobený v BIO formulácii bez ropných produktov, silikónov, SLES, etoxyláty a parabénov.

Musím uznať, že mi vyhovuje viac ako ten s včelou materskou kašičkou. Mám pocit vláčnej pleti. To, že je vhodný ako podklad po make up musím potvrdiť. Pleť vyhladí a vyplní drobné chybičky krásy. Samozrejme nie je to žiaden zázrak to musím uznať, ale je ako krém za 3,29 eur mi príde veľmi dobrý. Vyskúšala som mnoho krémov od oveľa, ale oveľa drahších značiek a tento sa m zdá ešte lepší.




Druhým úlovkom je balzám EOS. Ach ako dlho som ho chcela vyskúšať a ďakujem www.krasotika.sk , že tento produkt zaradila do svojej ponuky. Majú mnoho príchutí, ja som si vybrala Summer Fruit. Balzámik je veľmi príjemný na perách, vôňa presne vystihuje jeho názov. Pripomína mi leto, pláž, drinky :) Určite si plánujem zakúpiť i iné príchute.



A čo vy podľahli ste EOS mánií, alebo vás to obišlo? 


Pekný večer 

Nelka :)

5 komentárov:

  1. Nevzdavaj to, kazdy blog ma take zaciatky. Rob to dalej pre radost a citatelov si postupne ziskas. Ten krem vyzera zaujimavo a este za taku cenu a ma priaznive zlozenie. A na balzam si ma uplne nalakala, pri najblizsom nakupe na krasotike, pridam do kosika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juli ďakujem za povzbudenie. Práve preto som sa to rozhodla nevzdávať. Baví ma to :) Krém je fakt super a balzám je perfektný určite vyskúšaj stojí zato :) A ešte raz ďakujem :)

      Odstrániť
    2. Čo ti budem hovoriť, už je balzam objednaný, spolu s Korres balzamom a Jumbo pencil :-DDD

      Odstrániť
    3. Aj som si myslela, že dlho čakať nebudeš :) ja objednávam z krasotiky stále : ) vždy majú niečo čo potrebujem a čo je ťažko dostupné :)

      Odstrániť
  2. Ten krém s Cannabis vyzerá veľmi zaujímavo, celkovo prírodný olej z konope je na pleť vynikajúci. Rada by som ťa pozvala na "Veľkú jesennú rozdávačku" na mojom blogu obsahuje množstvo kozmetiky, ktorá ťa určite zaujme
    http://modrapupava.blogspot.sk/2013/09/jesenna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť