utorok 27. augusta 2013

Štetce ZOEVA

Ahojte :)

Všade je veľké boom okolo štetcov RT, Hakuro, Sigma, Sedona Lace atď. Tak dnes vám chcem ja predstaviť štetce značky ZOEVA, ktoré vlastním ja.






 Objednávala som si ich ešte zo zahraničnej ZOEVY, keď u nás nebola táto značka dostupná. Teraz si túto sadu môžete kúpiť napríklad tu http://www.zoeva.sk/www-zoeva-sk/eshop/8-1-BRUSHES-STETCE/14-2-Sady-stetcov-na-licenie/5/35-Sada-stetcov-VERY-CROC  . Musím povedať, že tieto štetce mám cca 5 rokov. Štetce pôsobia luxusne, nakoľko sú v púzdre, ktorá má podtlač krokodílej kože. Má prírodné štetinky. Na tvári sú veľmi jemné a dobre sa s nimi pracuje. Za tie roky čo ich mám, vyzerajú štetce stále ako nové. Štetinky nevypadávajú, akurát ako si môžete všimnúť chýba mi jeden štetec, ktorý mi ukradol psík a celý ho zničil. Bol to štetec na rozčesanie obočia a mihalníc. U mňa si každý jeden našiel využitie. Kebyže si mám vybrať určite by som si tieto štetce kúpila znova. Na linku, ktorý som vám dala môžete v časti pod obrázkom nájsť popis, aké štetce sa v púzdre nachádzajú a načo slúžia. 


Čo sa týka starostlivosti o štetce používam na ne antibakteriálne tekuté mydlo a detský šampón (podľa mňa nezáleží na značke), avšak na stránke ZOEVY môžete nájsť aj čistič na štetce. Do štetcov sa podľa mňa oplatí investovať, je to investícia na pár rokov. Mala som štetce aj iné, ktoré po dvoch mesiacoch používania leteli do koša :) 

Teraz som si spomenula, že vlastním značky ZOEVA i sypké pigmenty v odtieni Porcelain a bielu ceruzku Blanc, ktorá sa myslím, že už nepredáva. 




Mám veľmi rada túto kombinácie práve na zvýraznenie kútikov oka. Nanesiem ceruzku a nato ten pigment a mám rozjasnené oči celý deň. Ostatné produkty žiaľ nemám vyskúšané, ale počula som dobré ohlasy i na paletky či na bázu pod oči a iné produkty.

Máte niečo od značky ZOEVA? 

Krásny deň

Nelka :)


4 komentáre:

  1. Zoeva je úžasná značka, vykúpila by som celý eshop :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zoevu mám veěmi rada a tieto štetce vyzerajú byť super :)A máš krásny blog :)
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zoeva je veľmi dobrá a štetce určite môžem odporučiť. Ďakujem za pochvalu je to len taký základ, snáď bude v budúcnosti krajší :)

      Odstrániť