nedeľa 10. novembra 2013

3 tipy z drogérie

Ahojte :)

Dnes by som sa chcela s Vami podeliť o produkty z drogérie, ktoré podľa môjho názoru stoja za vyskúšanie.

Prvá bude špirála. Pozerala som video chloe morello http://www.youtube.com/watch?v=EevGgpt04Wg . V tom videu ma zaujala špirála od essence, ktorú chloe zaradila medzi svojich favoritov. Nemohla som sa dočkať rána, aby som mohla hneď vyštartovať do drogérie a kúpiť si túto špirálu. Bola som veľmi zvedavá či je skutočne taká super. Špirála stojí niečo okolo 2,50 eura. 

Musím povedať, že som už nečakala žeby ma mohla ešte dáka špirála prekvapiť, ale s touto sa to stalo. Moje mihalnice zvýraznila, natočila, predĺžila a čo je hlavné neobtiskáva sa a nedrolí sa. Určite si ju kúpim znova. U Essence špirál mám problém, ale hlavne s tým, že rýchlo vysychajú. Tak uvidíme ako táto. Myslím si, ale že aj keby som si ju mala za tú cenu kupovať každý mesiac nevadilo by mi to. Prikladám foto špirály. Jedno oko mám nalíčené a druhé nie. Myslím, že rozdiel je viditeľný.


Druhým produktom, ktorý musím odporučiť je make up od Dermacolu Imperial, ktorý som testovala vo vzorke v odtieni 2 Fair. Po vyskúšaní som si ho hneď objednala z e-shopu. Takže sa teším na plné balenie. Make up je ľahký, krásne zmatní pleť, pomerne dobre kryje. No bola som fakt prekvapená. Môžem ho odporučiť. Ja mám pleť zmiešanú a mne vyhovuje.


A do tetice to bude rúž na pery. Ako som tak prechádzala DM objavila som rúže. Neviem teraz či sú to len nové obaly starých miss sporty rúžov, alebo nová kolekcia. Zaujal ma odtieň 037 I like. Je to taká rúžová baby doll farba. Vo viacerých vrstvách môže pôsobiť až mrtvolne :) Vyzerá veľmi pekne v kombinácii s priesvitným leskom na pery. Cena je 1,99 eur.


A čo vaše tipy z drogérie?


Nelka :)


1 komentár:

  1. paaaani.. z tej siraly som ostala hotova..:) Pozyvam ta na nasu úúzasnu Giveaway.. urcite sa mrkni :)LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť