piatok 13. septembra 2013

Objednávka z krasotika.sk

Ahojte zlatúšikovia :)

Opäť som neodolala a objednala si z môjho srdcového e-shopu www.krasotika.sk , podotýkam, že všetky produkty som si kúpila a nič mi nebolo zaslané zadarmo :) Jednoducho mám tento e-shop rada a určite nie je toto môj posledný nákup u nich. Pár vecí čo som chcela sa mi neušlo tak som si objednala aspoň niečo.

Carmex lip balm strawbery - Už som mala balzám od carmexu a veľmi mi pomohol, preto som neváhala a objednala si ďalší. Je to super záchrana pre moje pery, ktoré sú po lete vysušené.

Nyx blush taupe- Je to lícenka, ale ja ju budem používať na kontúrovanie tváre. Je to presne ideálna farba pre mňa. Krásne drží a vytvára prirodzený odtieň. Je matná čo je pri kontúrovaní (aspoň pre mňa) to hlavné.

Just Desserts Body Custard Vanilla Ice Cream - Tak toto je vážený krém na zjedenie. Vonia presne ako vanilková zmrzlina. Vôbec nevonia chemicky, ale celkom ako zmrzlina. Na obale je aj napísané NOT FOR EATING JUST FOR TREATING. Teraz si myslím, že je stále v akcii tak kto má rád takéto vône šup šup cena je niečo okolo 2,50 eur /250 ml.

Tieto veci ma veľmi potešili. Na krasotike mám najradšej rozmanitosť tovaru. Máte i vy niektorí z týchto produktov?

Pekný deň

Nelka :)

4 komentáre:

  1. Krásna objednávka! Aj ja som si chcela nedávno z nej objednať ale potom som zistila že zo 4 produktov o ktoré som mala záujem sa dá objednať len 1. Zvyšné nemali :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno žiaľ toto je problém s ktorým sa u nich stretávam aj ja :/ O niektoré produkty je veľký záujem a keďže ja nemôžem stále pozerať na ich stránku tak šikovnejší kúpia a kým to zistím je to fuč :D

      Odstrániť
  2. všetko vyzerá super!
    obzvlášť ten krém, milujem vanilkovú vôňu! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krém je úžasný :) zjedla by som ho najradšej :)

    OdpovedaťOdstrániť