streda 16. októbra 2013

Obľúbené blogerky/youtuberky part 1

Ahojte :) 

Dnešný článok (tak ako som sľubovala) chcem venovať mojim obľúbeným youtuberkám (blogerkám) zo zahraničia.

http://www.thebeautybybel.com/

Carli zbožňujem. Sledujem ju veľmi dlho. Je krásna, milá a má úžasné videá. Má pekného priateľa s ktorým už natočila viac videí a on má tiež svoj kanál v ktorom sa venuje cvičeniu atď.



Lauren Curtis 

Toto je ďalšia krásna ženská, ktorá robí úžasné tutorialy. Mám rada jej videá. Sú plné nápadov. Vždy sa rada nechám inšpirovať.



Spolu s Lauren už natočili viac videí spolu. Nepozerám ju dlho, ale je mi veľmi sympatická a je taktiež ako inak veľmi pekná. Má krásne oči a psíka.


ChloeMorello 

Dokonale krásna. Taktiež je kamarátka s Lauren a Karrisou a sledovanie ich videí je zaujímavé. Vždy sa dobre nasmejem. Chloe je krásna a pôsobí na mňa elegantne. Vie sa krásne nalíčiť. Stačí jej málo. Vie robiť krásne linky.


http://evelinasfashioncafe.com/

Ach jáj. No poviem Vám krajšie Get ready with me som nevidela. Táto slečna má krásne videá. Pôsobia ako klipy. Jej videá som videla už niekoľkokrát a nemôžem sa vynadívať. Odporúčam si pozrieť jej videá.


SMLxO

Veľmi pekná a milá. Rada sa na ňu pozriem. Vyzerá ako bábika.  Má krásne oči aj úsmev. V niečom sa mi zdá podobná s Carlibybel.


Toto bola prvá časť. V druhej si predstavíme české a slovenské blogerky a youtuberky :)

Prosím dajte mi vedieť aké sú Vaše obľúbené zahraničné youtuberky. 

Pekný deň

Nelka :)

2 komentáre:

  1. Některé blogerky jsme znala, ale některé byly pro mě neznámé. Určitě skouknu některá jejich videa.
    http://terezasworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Terezka určite sa na ne pozri keď budeš mať čas :)

    OdpovedaťOdstrániť