nedeľa 6. októbra 2013

Zlepšenie nálady :)

Ahojte :)

Myslím si, že každá z nás pozná ten pocit, keď máte náladu na bode mrazu a neviete vlastne ani prečo. Ja som túto náladu mala už akosi dlhšie tak som sa rozhodla si ju zlepšiť nakupovaním :) A pomohlo to. Kúpila som si kabelku horčicovej farby, ktorú som už dlho chcela. Stála iba 8 eur a bola kupovaná na tržnici.


A keď už kabelka tak musia byť aj boty. Páčia sa mi tzv. indiánky. V obchodoch je ich plno nevedela som  si vybrať. Tie, ktoré sa mi páčili nemali moje číslo a klasika poznáte :) Stáli 16 eur a kúpila som ich u číňanca :) 


Došiel mi môj obľúbený parfém CK I2U. Parfémiky si výlučne objednávam odtiaľto http://www.mimibazar.sk/bazar.php?user=152768 . Sú to originálne parfémy za super ceny. Pán Radovan vie zohnať všetko. Môžem len odporúčať.  






A potom som sa vybrala do 1O1- ky kde som si kúpila tieto maličké náušničky "chanel" . Stáli 1,50 eur, mala som ich raz a samozrejme som ich skoro stratila lebo priesvitné zarážky mi vypadli, ale nakoniec som náušničky našla.





Milujem rúže na pery od Kate Moss. Nemohla som odolať odtieňu číslo 102. Úplne úžasná farba. 








Nakoniec som si musela dokúpiť zlaté CT, pretože som ho niekde stratila :( Čo viac dodať. Veľmi by som chcela odtieň 40- Permanent Taupe. Neviete niekto či bude aj u nás? 







Na záver by som sa chcela poďakovať jednej úžasnej blogerke, ktorá mi zdvihla náladu. Julka ďakujem ti :) http://mybeautyfascination.blogspot.co.at/



Krásny večer

Nelka :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára